söndag 4 december 2011

Ooopsy daisy...

Söndagen bjöd på uppebåll inte riktigt full storm ochTigge och jag gav oss iväg på en tur och allt kändes kanonbra :)) Jag satt och myste som bäst och skulle bara ta en liten omväg hem för att det var så härligt när jag fick min första flygtur... Ooops vad fort det gick - vi hade inte alls samma uppfattning om farten och det slutade med att jag låg på gräset...Hmm borde nog skaffa mig längre ben att klämma åt med! Till hans försvar tvärstannade han tittade stort på mig och såg ut att undra  varför jag klivit av när vi hade som roligast!!

Sista biten hem var vi iaf på samma våglängd och hela gänget stod och väntade när vi kom tillbaka. Och i stallet väntade nya favoriten; mineraler! Det är så gooooott!
Sen hämtade vi lite granris för att pynta i stallet - de säger att det är jul snart...
Det är bara lite svårt att tro när alla hästarna betar i hagen!
 
 
 Och sen är det ju så skönt att lerbada :D
 
 
 
Det var skönt med en dag när solen tittade fram - imorgon är det mörkt igen då drar vi till ridhuset med Sören och Alexandra igen!

P.S. Stallet blev iaf julfint även om det inte kom med på bild! D,S,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar